4 Haziran 2009 Perşembe

İlk şampiyonluğumuzu gördüm, daha nicelerine...

Annemler evlendikleri günün ertesinde onlarla aynı otelde kalan Beşiktaş takımıyla karşılaşmışlar. Babam zaten kartal. Annem de babamla tanıştıktan sonra kartal olmuş. Otelde de takımla karşılaşınca daha ilk aydan doğmaya karar verdim. Annem evlendiklerinin ilk ayında bu nedenle hamile kaldı. Annemle babam bana hastane kıyafetlerinden sonra ilk olarak BJK forması giydirdi. Sonraki tüm maçlarda formam üzerimdeydi. Genelde uykum ağır basıyor uyuyordum ama formamı da üzerimden çıkartmıyordum. Doğuştan BJK'liyim yani. Yavru Kartal'ım ben. Doğduğumdan beri BJK ligde maç kaybetmedi (bir maçta yenildiysek de kupada telafi ettik, o yüzden sayılmaz :) ve de sonunda şampiyon olduk. Mütavazı olmaya çalışıyorum ama ben doğduktan sonra altıncılıktan şampiyonluğa yükseldik. Bu arada Türkiye kupasını da aldık. Eminim Süper Kupa'yı da alıcaz. Hiç mi payım yok yani! Ben diyorum ki, Beşiktaş'a Güneş doğdu :)

2 yorum:

SARP DAĞHAN DURAN dedi ki...

Sevgili Güneş
Bloglar dünyasına hoşgeldin...
Ben de annem ve babamdan dolayı bir yavru Kartalım.İlerde Maçlara seninle beraber gideriz.Şimdilik Hoşçakal Dağhan

Adsız dedi ki...

Güneş'çiğim,

Yazdıklarının hepsini bir bir okudum. Ne güzel bi sayfa yapmışsın. Gerçi biliyor musun, hiçbir şey yazmasan bile olurmuş. Öyle tatlısın ki sadece resimlerini koysaydın bile sayfanın bir sürü ziyaretçisi olurdu! Büyü de şu beşiktaş konusunu bi daha tartışalım ;)
mucuk mucuk öptüm seni.
Bakış Teyze'n.