30 Aralık 2010 Perşembe

Asla Söylemem

Eğer bir kez olsun evet dersem; hep isterler diye düşünüyorum. O yüzden direnmeye devam: Nein!


video

21 Ekim 2010 Perşembe

Kısmet Londra'yaymış

İlk yurtdışı tatilimde kısmet Londraya'ymış. Londra'ya gidip otelimize yerleştikten sonra hemen yakındaki bir parka daldık. Güzel bir başlangıç oldu. Miyav, hav ya da gak olmayan küçük hayvanlar sardı çevremizi. Adlandırabileceğim bir ses de çıkarmıyorlardı. Ben de miyav ailesine dahil ettim onları.
Sonra kuşlar ve ördekler gördüm. Biraz etrafta serbestçe dolanmama da izin verdiler.
Bu tatilinin güzel yanlarından biri gece uykularıydı. Bütün gece boyunca annem ve babamla aynı yatakta yattım. Evimize dönünce de böyle olsun isterdim.
Ertesi gün British Museum'a gittik. Müze gezisi öncesi bana yemek yedirmeye çalıştılar, yemek istemedim. Herkes bize baktı. Ben de şovuma devam ettim.

Müzede kendime arkadaşlar edindim. Hiç duymadığım bir dilde konuşuyorlardı.


Müzede bir de kocaman at vardı. Babam söyledi, bizim oralardan gelmiş.


Tüm Londra gezilerimiz boyunca elimden geldiğince uyumamaya çalıştım ama genelde sonunda dayanamadım. Gene de yarım saat - 45 dakika ile sınırlı tutmayı başardım.

Babamla parkta bir yandan yemek yedik, bir yandan da sincap kovaladık.


St. James Kilisesi'nin bahçesi çok keyifliydi. Pek çok şeyi mıncıklama fırsatı buldum. Kilisede çok güzel bir müzik vardı. Tam ben de eşlik etmeye başlamıştım ki annem beni kaptığı gibi dışarı çıkarttı. Neden anlamadım.

Öyle çok bebek arabasında dolaştırdılar ki beni, ayakkabı ve çoraplarımı çıkararak durumu protesto ettim.
Uzun süreli uçak ve havaalanı ulaşım süreleri beni biraz zorladı. Sonunda babamın kucağında uyuyakalmışım.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Tatilden Kareler

Çok dolanmalı, çok insanlı bir tatil yaptık. Kuzenlerimle kaynaştım. Başta anneme biraz aksilik yaptım ama sonra dönesim gelmedi. Dedem bana dallarından kopardığı üzümleri, erikleri yedirdi. Ananem ve dedemle sabah gezintileri yaptık. Bolca denize girdim. Çok güzel bir tatil oldu. Koca bir yılın yorgunluğunu da atmış oldum.
Dedemle vakit geçirmek çok keyifli.
Hem beni çok özgür bırakıyor hem de dallardan kopardığı erik ve üzümlerle besliyor.
Bilgehan Dayım, Arzu Teyzem ve Egehan Abimle

Ananem başıma birşey gelecek diye çok endişelendi

Ege Abim bana hem abilik hem arkadaşlık yaptı.
Sırtında ve kucağında taşıdı ve benimle kaydırakta kaydı.

Zeki Amca da sevdi beni

Babamla define aradık bulamadık

Arkamda Cunda manzarası, saçım rüzgara karışmış

Sema Halamla

Mehmet Abimle

7 Temmuz 2010 Çarşamba

16. ve 17 Aylar

Çok tatlıyım :)

Aaa fotoğraf makinasının ekranında ben varım!

Dünya Kupası gündemine uygun bir foto koyayım dedim

Çok kirletiyorum etrafı ama temizlik olayına da destek oluyorum.
İşte bu da belgesi

Büyüyünce göbeğimi içime çekip poz vericem

Veee ben artık kendim yemek yiyebiliyorum!

3 Haziran 2010 Perşembe

15 ve 16.aylar

Arkadaşlarım, Ali ve Dilşa ile fotoğrafımız çok güzel olacakmış.
Bir de annemin ayakları kareye giymeseymiş...



Parkta

Bu çizmeler tam bana göre!
İşte de yüzüyorum!
Arkamdaki de Lara. O, atik davranıp kendini havuza atmasa beni de sokmayacaklardı. Teşekkürler Laracım :)
Havuza girme hazırlıklarına önceden başlamıştım.

31 Mart 2010 Çarşamba

Annemle

video

Sütü seviyorum


Yanğımdakiler bardak izi




Artık sokakları, parkları adımlıyorum

Şu merdivenlerin ordaki turunculu benim ;)

Parktayken yerde ilgimi çeken çok şey oldu. Pek yürüyesim gelmedi.

7 Şubat 2010 Pazar

Arkadaşım Dilşa




Bugün arkadaşım Dilşa geldi beni ziyarete. Önce biraz anlaşamadık ama Dilşa bir uyudu uyandı sonrasında çok çok güzel oynadık.

video

İlk bisikletim

İlk bisikletimin üstüne oturmayı becerdim, yandan ittirmeyi de. Çok da sevdim ama süremedim.

24 Ocak 2010 Pazar

Doğumgünüm İstanbul'da da kutlandı

Kar-kış demeden doğumgünümü kutlamaya gelen-niyet edip de gelemeyen-iyi dilekleriyle yanımızda olan herkese çok teşekkürler :)Mete dayı, Gül teyze, Barış amca siz nerdesiniz bu fotoğrafta?
Arkadaşlarımla oynadık. Seneye daha büyücez ve daha güzel oynucaz.
Annem çok kokoş giydirdi beni.
Ben de hoşlandım doğrusu bu kokoşluktan!
Anne beni kollarına al artık!